Administrazioa

• Familiari dagokion datu aldaketaren baten berri emateko idatzi hona: idazkaritza@koldomitxelena.net
  • bertaratze hutsegiteen ziurtagiria: inprimakia
  • azterketen kopia eskatzeko inprimakia
  • ERREKLAMAZIO ORRIA: PROTOKOLOA ETA IMPRIMAKIA

Azken berriak

25. URTEURRENA

Gu ezagutzeko

Aldizkari-urtekaria

Institutuko argazkiak

Institutuko bideoak

Zuhatza Irla

Zuhatza irlara joateko ordutegia:

Irteera: astelehenean, irailak 1, goizeko 10:00etan.
Itzulera: ostiralean, irailak 5, arratsaldeko 17:00etan.

Irteera eta itzulera institutuko patioan.

LIBURU SOLIDARIOA

Liburu solidarioa programan parte hartzeko, bi ordainketa egin behar dira:

1. 60 € ko fidantza. Hau berreskuratzen da programa amaitzen denean, baldin eta liburuak ondo entregatzen badira eta kuotak ordainduta badaude. Fidantza bakarrik lehenengo urtean ordaintzen da.

2. Kuota. Eusko Jaurlaritzak jarritako urteko kuota honako hau da:

40 € 1. DBHrako
44 € 2. DBHrako.

Ikasleek liburuak jasotzeko, goian aipaturiko bi ordainketak irailerako eginda egon behar dira.

Liburu solidarioaren barruan, Euskarako lan koadernoa eta Ingeles ariketa liburua ez dira sartzen. Beraz, norberak erosi beharko ditu.

KUTXABANK ( VITAL KUTXA)

FIDANTZA 60 €
2095 3160 18 1090804773

KUOTA 40/44 €
2095 0611 01 1090955955

2014-2015 IKASTURTERAKO TESTULIBURUAK

Koldo Mitxelenako guraso elkarteak, Bastobik, 2014/2015 ikasturteko liburuak baldintza onenetan erosteko akordio bat egin du Eroskirekin. Liburu horiek Boulevardeko Hiper Eroskin erreserbatuko dira.

La asociación de padres y madres Bastobi del instituto Koldo Mitxelena, ha llegado a un acuerdo con Eroski para la compra de los libros de texto de este curso 2014/15 en las mejores condiciones. La reserva de estos libros, se hará en el hiper de Eroski de el Boulevard.

TESTULIBURU ZERRENDA 2014-2015

LANBIDE HEZIKETARAKO BEHIIN BETIKO ONARTUEN ZERRENDAK

Behin-behineko zerrendei erreklamazioak egiteko: uztailaren 4ra arte, egun hori barne.
Pertsona onartuen eta itxarote-zerrendan daudenen behin betiko zerrendak argitaratzeko: uztaila 8a
Matrikula egiteko epea: uztailaren 9tik 16ra, biak barne.
Lekua: Koldo Mitxelena, Behenafarroa kalea z/g, Iparralde Gizarte etxearen atzekoaldean.
Ordutegia: 09:00tik 14:00etara
Tlfnoa: 945 262233
Argitaratzen dugu matrikula egiteko dokumentazioa

DOKUMENTAZIOA