Institutuko webgunearen helbide berria:

www.koldomitxelena.eus

Administrazioa

• Familiari dagokion datu aldaketaren baten berri emateko idatzi hona: idazkaritza@koldomitxelena.net
  • bertaratze hutsegiteen ziurtagiria: inprimakia
  • azterketen kopia eskatzeko inprimakia
  • ERREKLAMAZIO ORRIA: PROTOKOLOA ETA IMPRIMAKIA

Azken berriak

Gu ezagutzeko

Aldizkari-urtekaria

Institutuko argazkiak

Institutuko bideoak

25. URTEURRENA

Ikasleak TOP@DIPC 2014ean

Bigarren batxilergoko 4 ikasle Abenduaren 15ean Donostian egon ginen punta-puntako zientzialarien eta ikasleen arteko TOP@DIPC topaketetan. Bertan, Albert Fert fisika nobel sariduna eta Elena Cattaneo neurozientzialariarekin egoteko aukera izan genuen. Egun paregabea pasatu genuen fisika eta biologiaren arloen inguruko kontuak eztabaidatzen!

Ikasketa Olinpiada Solidarioak

IKASKETA OLINPIADA SOLIDARIOA
Azaroaren 5etik abenduaren 5era bitartean Ikasketa Olinpiada Solidarioa burutu dugu Koldo Mitxelena ikastetxean. Horren bidez, ikastetxeak “Ikasten baduzu, kooperatzen duzu” proiektuarekin bat egin du gure liburutegia elkartasun gela bihurtuz.
Ekimen honen bitartez, gure ikasleek ikasi duten ordu bakoitzeko babesle batek (enpresa, banku, herri-administrazioaren … esparrukoa) 1 € emango du Goi-Eskola Tekniko bat eraikitzeko Haitiko Hinche udalerrian.
250 ikasle izan dira proiektu honetan parte hartu dutenak 1156 ikastordu sartuz proiektu honen alde,beraz, Koldo Mitxelena ikastetxean 1156 € lortu ditugu Haitiko ikasleek ere ikas dezaten, eta era horretan, munduan zehar egindako ahalegin batekin bat egin dugu.

EUSKARAREN EGUNA

Euskararen Eguna ospatu egin genuen KM1ean abenduaren 3an. Atsedenaldiaren aurretik klaseak eten eta hainbat jarduera egin genituen: herri kirolak eta beste jokuak, karaokea euskaraz, sokatira, mus txapelketa, koilare-puxika lasterketa, dantza plaza ... Txirtorra pintxoak ez ziren falta goizean. Batxilergoko ikasleak, gainera, antzerkira joan ziren, "Arkimedesen printzipioa" obra ikustera. Egun ederra gure zutabeetako bat indartzeko: hizkuntza.

"Euskaraz bizi nahi dut"

DBH 1. zikloan eginiko bideoa

ALEA aldizkari berriaren banaketa masiboa

Abenduaren 3an, euskararen egunean, Koldo Mitxelena institutuan ALEA, Arabako euskarazko aldizkari berria, banatu egin zen langile eta ikasle gutien eskura hel zedin. Araba osoan eginiko ekintza horretan gure alea ere gehitu genuen gure ikastetxean.

Kirol egokitua ezagutzen

ZUZENAK FUNDFAZIOAREN EGOITZARA IRTEERA

Azaroan D.B.H. ko 1. mailako ikasle guztiak, hiru txandatan, "Zuzenak" Fundazioak Gasteizen duen egoitzara hurbildu ginen mugikortasun urritua duten pertsonak nola moldatzen diren kirola egiteko ezagutzera. Ondo pasatu genuen, eta zerbait ikasi ere.Hemendik bertako monitoreei esker mila.

KOLDO MITXELENA INSTITUTUA
IKT ikastetxe eredua da

Hezkuntza eta Kudeaketa Lanabesak

Zer da KMko Google Apps KM?

KM Guneak

Proiektuak