Institutuko webgunearen helbide berria:

www.koldomitxelena.eus

Administrazioa

• Familiari dagokion datu aldaketaren baten berri emateko idatzi hona: idazkaritza@koldomitxelena.net
  • bertaratze hutsegiteen ziurtagiria: inprimakia
  • azterketen kopia eskatzeko inprimakia
  • ERREKLAMAZIO ORRIA: PROTOKOLOA ETA IMPRIMAKIA

Azken berriak

Gu ezagutzeko

Aldizkari-urtekaria

Institutuko argazkiak

Institutuko bideoak

25. URTEURRENA

Koldo Mitxelena institutuak LIBURU EGUNA ospatzen du ikasleek egindako bi liburu argitaratzen

Koldo Mitxelena institutuko ikasle banak, 13 eta 17 arteko adinekoaK,
ipuin bat idatzi du. Ipuin guzti horiek liburu batean bildu dira eta bilduma horiek madrilgo Autoediciones argitaletxeak argitaratu ditu. Liburuek 144 eta 120 orrialde dituzte eta, momentuz, 250 ale argitaratzen dira.

Proiektu honen helburuak ikasleen irudimena, argitaratzeko ezaugarriak ezagutzea eta egile-eskubideak errespetatzea dira. “Proiektu aberasgarria izan da” dio Sergio Tejerok, koordinatzailea Koldo Mitxlenenako Gaztelania mintegiarekin batera, “ikasle bakoitzak ipuin bat asmatu du, idatzi du, gero zuzendu du eta azalak ere diseinatu dituztelako”.

Ipuinak gazteleraz daude eta batzuen kalitatea kontutan hartuta, Sergio Tejerok “guztiontzat lehenengo liburua da, baina batzuentzat ez da azkena izango” iragartzen du.

Euskal Telebistan bideoa

IKASKETA BIDAIA: SALAMANCA

2. Batxilergoko ikasle talde batek eta 3 irakaslek Salamancan eta bere inguruan pasatu dute asteburu luze bat. Bertan bisita kulturalak zein bertako giroa dastatzeko aukera izan dute. Aukera polita izan da gure arteko harremanak indartzeko Koldo Mitxelena utzi baino lehen.

ARGAZKIAK

Gora Gasteiz!

Gora Gasteiz ekimenak arrazakeriaren kontra eta kultur aniztasuna zein eskubide sozialen inguruan lan egiten du. Bertan herri mugimendu eta elkarte ezberdinek parte hartzen dute. Ekimen xume batzuen ostean, Apirilak 18an jai erraldoi bat burutuko dute Gasteizko gune ezberdinetan, aniztasuna aldarrikatzeko.
Hori dela eta Koldo Mitxelenaren atxikimendua eskatu zuten eta guk baiezkoa eman genien.
Atxikimendu hori islatzeko argazki bat egiteko deia luzatu zen eta horra hor non, Apirilaren 15ean, ikasleok, irakasleok eta gainerako langileok bat egin genuen Koldo Mitxelenaren beraren oinarrizkoak diren balore hauek aldarrikatzeko.
Mila koloretako hiria nahi dugunez eta gure institutua ere koloretan nahi dugulako Apirilaren 18an Gasteizko kaleetan ondo pasatzen ibili ginen.

Gora Gasteiz web orria

4. DBHko bilera informatiboa

Guraso agurgarri horiek:
Derrigorrezko Bigarren Heziketa (DBH) bukatu ondorengo irteerei buruzko informazioa zabaltzeko, eta honekin batera, zuen seme-alabek egingo duten hautaketaren garrantzia jakinarazteko unea heldu da.
Hau dela eta, helburu horretarako antolatutako bilerara dei egiten dizuegu.
Eguna: asteazkena, APIRILAK 22
Ordua: 18:30etan
Non: Batxilergoko Koldo MItxelena
Behin hitzaldia amaituta KMIeko instalakuntzak bisitatuko ditugu.

KOLDO MITXELENA INSTITUTUA
IKT ikastetxe eredua da

Hezkuntza eta Kudeaketa Lanabesak

Zer da KMko Google Apps KM?

KM Guneak

Proiektuak