Hezkuntza eta Kudeaketa Tresnak

Institutuko bideoak

Azken berriak

Familia berriak: bilera informatiboa

2015-2016 ikasturteko ikasle berrien guraso bilera:
Bilera honen helburua hauxe da, 2015-2016 ikasturteko matrikula egiteko oinarrizko informazioa argitzea.
Halaber, bilera honetara BASTOBI guraso elkarteko kideren bat ere etorriko da, ikastetxean antolatzen diren eskolaz kanpoko ekintzen berri ematera eta baita ere ikasturte hasierako Zuhatza irlara antolatutako irteerari buruz hitz egitera.
Bilera Koldo Mitxelena DBHko areto nagusian izango da ondoko ordutegian:

NOIZ: maiatzak 28
ZEIN ORDUTAN: 17:30ean

NON: Areto Nagusian

JOLAS EGUNA GARAION

Gaur Koldo Mitxelenako ikasleek JOLAS EGUNA ospatu dute Garaioko parke naturalean. 1.DBH-ko ikasleek eta Goi mailako heziketa zikloaren ikasleek parte hartu dute bertan, azken hauek haien monitoreak izanda. Garaio herriaren historioaren xarmarekin hainbat ekintza sortu dituzte, abeltzaintza, buztingintza eta bertako biztanleek jorratzen zituzten lan ezberdinak kontutan izanda jolas ezberdinak egin dituzte.

Hamaiketakoaren ostean xarma guztiz aldatu da eta Raid-abentura batean bihurtu dute. Froga fisiko ezberdinak eginez; orientazioa, punteria, oreka, bizikleta zirkuitua... eta beste hainbat ekintzetan parte hartu dute gazteek. Naiz eta eguraldia gurekin bat ez egin kristoneko eguna pasa dugu guztion artean, giro ezin hobean eta noski, konpainia ezin hobean.

ARGAZKIAK

Koldo Mitxelenako Normalkuntza ETBn

ETBn Kike Amonarrizek aurkezten duen "Tribuaren Berbak" programan Koldo Mitxelenako ikasleek eta irakasleek hartu zuten hitza, Koldoko Normalkuntza egitasmoaz mintzatzeko eta euskara gure inguruan nola dabilen komentatzeko. "Tribuaren berbak" euskararen inguruan ETBk astero ematen duen saio interesgarria da. Hona hemen gure parte hartzearen bideoa:

2. DBHko GURASO- BILERA

Datorren ikasturtean, LOMCE legeak DBHko antolaketan eta ordutegian aldaketak egitera behartzen gaitu.
Hori dela eta, informazio bilera batera deitzen zaituztegu.
Eguna: asteazkena, MAIATZAK 27
Ordua: 17:30ean
Non: KM DBHko Areto nagusia

Batxilergoan onartzeko ematrikulatzeko egutegia

2015/16 IKASTURTERAKO BATXILERGOKO AURREMATRIKULA IREKI DA

LANBIDE HEZIKETA 2015/16

Heziketa Zikloak 2015/16 ikasturterako desagertzen dira gure ikastetxetik. Eranskinetan Kiroletako zikloak zein zentrotan emango diren argitaratzen dugu.

ANEXOA

MINTZAKAFEA "Euskara eta euskaraz gure inguruan"

Apirilaren 21ean MINTZAKAFEA egin genuen Batxilergoko, CD taldeetako eta Lanbide Heziketako ikasleekin. 22 gonbidatu etorri ziren gurekin euskararen inguruan hitz egitera kafe baten inguruan (ikus eranskina). Guztira berrehun bat pertsona hartu genuen parte. Lasai joan ziren elkarrizketak eratu ziren 22 mahaietan. Hiru ardatz nagusi zeuden: euskararen egoera, euskarari bultza eta euskaraz sortzen.
Amaierako ekintza ere egon zen, musika eta bertsoekin lagunduta.
Ikasleen balorazioa ona izan da, ia-ia 8ko nota jarri diote jarduerari (7,94, eranskinean informazio zehatzagoa ikasleen balorazioaz).
Eskerrik asko gonbidatuei, idazkariei eta ekarpena egin diguzuen guztioi!

INFORMAZIOA ETA ARGAZKIAK

IKASKETA BIDAIA: SALAMANCA

2. Batxilergoko ikasle talde batek eta 3 irakaslek Salamancan eta bere inguruan pasatu dute asteburu luze bat. Bertan bisita kulturalak zein bertako giroa dastatzeko aukera izan dute. Aukera polita izan da gure arteko harremanak indartzeko Koldo Mitxelena utzi baino lehen.

ARGAZKIAK

Koldo Mitxelena institutuak LIBURU EGUNA ospatzen du ikasleek egindako bi liburu argitaratzen

Koldo Mitxelena institutuko ikasle banak, 13 eta 17 arteko adinekoaK,
ipuin bat idatzi du. Ipuin guzti horiek liburu batean bildu dira eta bilduma horiek madrilgo Autoediciones argitaletxeak argitaratu ditu. Liburuek 144 eta 120 orrialde dituzte eta, momentuz, 250 ale argitaratzen dira.

Proiektu honen helburuak ikasleen irudimena, argitaratzeko ezaugarriak ezagutzea eta egile-eskubideak errespetatzea dira. “Proiektu aberasgarria izan da” dio Sergio Tejerok, koordinatzailea Koldo Mitxlenenako Gaztelania mintegiarekin batera, “ikasle bakoitzak ipuin bat asmatu du, idatzi du, gero zuzendu du eta azalak ere diseinatu dituztelako”.

Ipuinak gazteleraz daude eta batzuen kalitatea kontutan hartuta, Sergio Tejerok “guztiontzat lehenengo liburua da, baina batzuentzat ez da azkena izango” iragartzen du.

Euskal Telebistan bideoa

25. URTEURRENA