Hezkuntza eta Kudeaketa Tresnak

Institutuko argazkiak

Institutuko bideoak

Azken berriak

Bederatzi ikastetxetako gazteek hainbat proposamen azaldu dizkiote Udalbatzari, besteak beste, elkartasunari, ikastetxeei eta berdintasunari buruzkoak

Pasadan asteazkenak 8 laugarren mailako ikasleak eta Gasteizko beste zenbait ikastetxeko ikasleekin batera, udaletxera joan ziren HIretu Hiriko saio berezira, beraien proiektuak aurkeztera. 4 a-ko ikasleak sari berezia eraman zuten animalien kontrako biolentziaren inguruko ekimenari esker alkatearen eskutik. Saio honetara 22 ikasle  aurkeztu ziren Gasteizko 9 ikastetxe desberdinetatik gai anitzak jorratuz; hipermaskulinitatea, zaborren kudeaketa, defentsa pertsonalla, sexu hezkuntza.....Gure ikasleak urritik abendura lan egin dute ekimen honetan Etikako irakasgaiaren barruan.

ARGAZKIAK

I. ARGAZKILARITZA FILOSOFIKOA LEHIAKETA

Filosofia mintegia abenduan antolatu zuen I. Argazkilaritza filosofiko lehiaketa. Proposatu zen gaia zen: "Zer da edertasuna?"

Ikasle askok parte hartu zuten eta jasotako argazkiekin, eztabaida luze izan ondoren, June Agirregabiriaren argazkia aukeratu zen.

Erakusketa bat anolatuda Batxilergoko erikuntzan eta hurrengo asteetan egongo da DBHko erikuntzan. Sari banaketa izango dugu otsailaren 19an, ostiralean, Batxilergoko liburutegian, atsedenean.

Mila esker partze hartzeagatik.

Link honetan ikus ditzakezue bideo argazki on batzuekin: https://www.youtube.com/watch?v=EfS-RbuS-rs&feature=youtu.be

KOLDO MITXELENA - GURASO ESKOLA

2016/01/28an, ostegunean, berriro ere elkartu gara Koldo Mitxelenako Guraso Eskola eta “NERABEZAROAN eta PUBERTAROAN arauak eta mugak nola jarri" izan da landu dugun gaia. Hauek dira atera ditugun konklusioetako batzuk:

• “Mugak jartzea beharrezkoa da, beti irizpide batzuen arabera”
  • Zaila da zein diren irizpide horiek jakitea.
  • Mugek eragozten dute baina segurtasuna ematen dute.
  • Dena ez da negoziatzen. Itxaroteko ahalmena erakutsi behar diegu.
  • Bizitza ikastaldia da, erratuz ikasten da, baina minik hartu gabe erra daitezen begiratuko dugu.
  • Mugak jartzeko irizpidea bere zoriontasunean, segurtasunean eta osasunean pentsatzea da.

INFORMAZIOA

Mugak zabalduz

Joan den asteartean aduana bat agertu zen batxilergoko patioan. Bertan, ikasle guztiei identitaea eskatu zitzaien, eta, gehienek soinean paperik izaten ez dutenez katxeoak, galdeketa, kartzela edo kanporaketa ezagutu zuten hurbiletik. Guk, poliziaren jantzi dotorean sartuta eta autoritatearen hitz latza erabiliz, oinarrizko dugun edonon libre ibiltzeko eta bizitzeko eskubidea urratzen zaigula salatu nahi izan dugu, migrazioaren fenomenora hurbiltzeko. Leloak dioen bezala... apurtu mugak eta zabaldu ateak!!!

ARAGAZKIAK

25. URTEURRENA