Institutuko webgunearen helbide berria:

www.koldomitxelena.eus

Administrazioa

• Familiari dagokion datu aldaketaren baten berri emateko idatzi hona: idazkaritza@koldomitxelena.net
  • bertaratze hutsegiteen ziurtagiria: inprimakia
  • azterketen kopia eskatzeko inprimakia
  • ERREKLAMAZIO ORRIA: PROTOKOLOA ETA IMPRIMAKIA

Azken berriak

Gu ezagutzeko

Aldizkari-urtekaria

Institutuko argazkiak

Institutuko bideoak

25. URTEURRENA

Aurrematrikula kanpaina

Euskadin, otsailaren 2tik 13a bitartean, Lehen eta Bigarren Hezkuntzako ikastetxeetan, aurrematrikula egiteko epea irekiko da.

Aurrematrikula online

Aurrematrikularako nahitaezko dokumentazioa

• Familia-liburuaren orriaren fotokopia, ikaslearen datuak jasotzen dituena.
• Familia-liburuaren fotokopia: aita/amarena, edo egiaztagiri bat eskabidea egiten duen pertsona ikaslearen legezko tutorea dela dioena.
• Eskabidea egiten duen lagunaren NAN edo AIZen fotokopia (aitarena edo amarena edo legezko tutorearena).
• Familiaren helbidearen ziurtagiria (ikaslearena eta aita, ama edo legezko tutorearena).
• Hezkuntza-premia bereziei buruzko galdetegia, beharrezkoa

Gazteak eta sare sozialak

Las nuevas tecnologías están integradas en la vida diaria de nuestras hijas e hijos. Las familias a menudo tenemos dudas sobre el uso correcto y seguro de las mismas.
Para intentar aclarar esas dudas, dentro del programa Hauspoa, os proponemos una charla/taller de 17:00 a 19:00 de la tarde:
Los jóvenes y las redes sociales.
Para que podáis venir todos, lo organizaremos en dos días diferentes: 19 y 26 de febrero

EUSKADIKO ESKOLA KONTSEILUKO 25. URTEURRENA

Urtarrilaren 21 eta 22an Euskadiko Eskola Kontseiluaren 25. urteurrena ospatu zen Bilbon. Euskadi osoko lehen hezkuntzako, bigarren hezkuntzako eta batxilergoko ikasle, irakasle eta gurasoak elkartu ziren ekitaldian. Koldo Mitxelenatik, nola ez, ordezkariak ageri izan ziren data garrantzitsu haietan. Ordezkariak 3.DBH-ko Patricia Carlos de Vergarak, 4.DBH-ko Mikel Sáenz de Urturik eta zuzendaritzako Virginia Martínezek parte hartu zuten jardunaldi haietan. Iñigo Urkullu, lehendakaria; Cristina Uriarte Toledo, hezkuntza, hizkuntza politika eta kultura sailburua eta Maite Alonso, Euskadiko Eskola Kontseiluaren lehendakaria ere egon ziren. Bi egun hauetan konpetentziak garatzeko hainbat hitzaldi egon ziren. Gure ordezkariek hainbat tailerretan ere parte hartu zuten: gaitasun linguistikoak , gaitasun artistikoak, gaitasun digitalak eta gaitasun zientifikoak lantzeko tailerretan. Hitzaldi hauetan esandako ideiarik erakargarrienak gure instituan aplikatzen saiatuko dira ordezkariak eskola kontseiluaren bidez.

KrispiƱako araztegia

DBHko 3. mailako ikasleak Krispiñako araztegia bisitatu dute. Bertan gure etxetan sortzen dugun ur zikina nola garbitzen den ikasi dute. Bestetik, laborategian hainbat esperimentu egin dute.

ARGAZKIAK

Bernedora 2 eguneko bizikleta txangoa

Joan den abenduaren 18a eta 19a bitartean Erdi Mailako Heziketa Ziklokook, urtero egin ohi dugun moduan, bi egunetako bizikleta txangoa egin genuen, aurten Bernedora. Ezusteko bakarren bat kenduta (oinez igo behar izan genuen lokatzez betetako ordu erdiko aldapa) dena primeran atera zitzaigun, inolako ezbeharrik eta atzerapenik gabe. Eguraldi ona izan genuenik ezin esango dugun arren, ateri eutsi zion bi egunetan eta horrekin konformatzeko moduko urte sasoia delakoan gaudenez, denok pozik. Gauzak horrela, pentsatutako orduan heldu ginen ostiralean ikastetxera, egindako bideaz pozik eta irribarrea aurpegietan nagusi zela. Aupa neska mutilak!!

ARGAZKIAK

KOLDO MITXELENA INSTITUTUA
IKT ikastetxe eredua da

Hezkuntza eta Kudeaketa Lanabesak

Zer da KMko Google Apps KM?

KM Guneak

Proiektuak