Hezkuntza eta Kudeaketa Tresnak

Institutuko bideoak

Azken berriak

Gerra Hotzeko gatazkak

1. Batxilergoan Historia Garaikidea irakasgaian ikasleek Gerra Hotzaren inguruko gatazken bideo ezberdinak sortu zituzten.
Lehendabizi, google drive erabiliz talde bakoitzak bere karpeta sortu eta classroomaren bidez partekatu zuten. Karpeta horretan lanaren fase ezberdinetan sortu beharreko ekoizpenak bildu zituzten:
Lehen lana dokumentazio fasea izan zen. Drive dokumentu batean beraien lana egiteko erabilgarriak izan zitezkeen iturrien zerrenda egin zuten, iturriotarako estekak txertatuz (webguneak, irudiak, mapak, bideoak...).
Ondoren gatazka bera zertan zetzan azaldu eta horretan oinarrituz dokumentalaren gidoia idatzi behar izan zuten beste drive dokumentu baten.

Material guztia lortuta, grabazio eta muntaia faseari ekin zioten. Bideoa bukatutakoan, drive karpetara igo zuten.
Azkenik gatazka bakoitzaren bideoa google mapsen zegokion lekuan txertatu behar izan zuten.

MAPA BIDEO GUZTIEKIN

Entrevista a Amparo Montero, directora del I.E.S. Koldo Mitxelena en EducaOn

Esta semana ha visitado los micrófonos de EducaOn Radio 98.7 FM Amparo Montero, directora del Instituto de Enseñanza Secundaria (I.E.S.) Koldo Mitxelena en Vitoria-Gasteiz. Con ella hemos hablado de temas como la integración del nuevo profesorado en los centros de enseñanza. Es decir, de cómo dar la bienvenida a los nuevos profesores y ponerlos rápidamente al día sobre la realidad del centro y sus alumnos. Amparo Montero también nos ha explicado cuáles son los problemas que ocasiona la elevada tasa de rotación de profesores que padecen algunos centros y las consecuencias que ésta tiene sobre los alumnos.

Hezkuntzarako Google Apps-en Euskadiko 5. Topaketa

Apirilaren 21ean HEZKUNTZA EUSKADI GOOGLE APPS 5. TOPAKETA ospatuko da Gasteizko Europa Biltzar jauregian. Ikasturte honetan, antolakuntzaren ardura nagusia gure ikastetxeak, KOLDO MITXELENAk, eta Gasteizko BERRITZEGUNEek hartu dute, Arabako zenbait ikastetxeko irakaslez osatutako batzorde laguntzaile batekin batera.5. topaketa hauen gai nagusia ‘GOOGLE APPS IKASGELAN’ da eta, batez ere, Googlek doain eskuratzen dizkigun lanabes hauekin aurrera eraman daitezkeen berrikuntza didaktikoen inguruan arituko gara.

Ikasturte osoan topaketa hau antolatzen egon gara eta ikusmin handia sortu du Euskadiko hezkuntza komunitatean; 450 partaidek izena eman dute jada.

Topaketa bitan banatuko da:

1. ZATIA:

- Aurkezpena.

- Hasiera ematea. Arantxa Aurrekoetxea Bilbao. Hezkuntza Saileko Sailburuordea.

- “Competencia digital docente. Estrategias y herramientas para su desarrollo”.  Mercé Gisbert. (Es). Hezkuntza Zientzietan Doktorea eta hezkuntzari aplikatutako Teknologietan aditua.

-"Google for Education Vision" Marc Sanz. (Es) Hezkuntzarako Google-eko burua Europa hegoaldean.

2. ZATIA:

Esperientziak: 8 ikastetxetako esperientzia berritzaile aurkeztuko dira

Tailerrak: Chromebookaren erabilera, aplikazioak eta Clssroom jorratuko dira.

PROGRAMA OSOA

DBH 4. mailako guraso bilera

Guraso agurgarri horiek: Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) bukatu ondorengo irteerei buruzko informazioa zabaltzeko, eta honekin batera, zuen seme-alabek egingo duten hautaketaren garrantzia jakinarazteko unea heldu da. Hau dela eta, helburu horretarako antolatutako bilerara dei egiten dizuegu. Eguna: asteazkena, APIRILAK 20 Ordua: 17:30etan Non: Batxilergoko Koldo Mitxelena Behin hitzaldia amaituta KMIeko instalakuntzak bisitatuko ditugu. Etorriko zaretelakoan, agur t’erdi

25. URTEURRENA